Borse di studio

Borsa di studio Fondazione Invernizzi per Food processing: innovation and tradition

Campus di Cremona | Laurea magistrale in Food processing: innovation and tradition

Borsa di Studio

Fondazione Invernizzi per Food processing: innovation and tradition

L’Università Cattolica del Sacro Cuore, per iniziativa della Facoltà di Scienze agrarie, alimentari e ambientali e con il sostegno della Fondazione Romeo ed Enrica Invernizzi bandisce, per l’a.a. 2024/2025, un concorso per l’assegnazione di n. 2 borse di studio:

• una del valore di € 6.250 sarà riservata a studenti iscritti provenienti dall’Unione Europea;
  • una del valore di € 3.300 sarà riservata a studenti iscritti provenienti dal resto del mondo.

da attribuirsi a studenti che si iscriveranno al primo o al secondo anno del corso di laurea magistrale in Food Processing: Innovation and tradition presso la Facoltà di Scienze agrarie, alimentari e ambientali dell’Università Cattolica del Sacro Cuore – Campus di Cremona.

Scholarship

Fondazione Invernizzi supports Food processing: innovation and tradition

Università Cattolica del Sacro Cuore, on the initiative of the Faculty of Agriculture, Food and Environmental Sciences and with the support of the Romeo and Enrica Invernizzi Foundation announces, for the a.y. 2024/2025, a competition to award 2 scholarships:

• one worth € 6,250 will be reserved for enrolled students from the European Union
  • one worth € 3,300 will be reserved for enrolled students from the rest of the world

to be awarded to students who will enroll in the first or second year of the graduate degree programme in Food Processing: Innovation and tradition of the Faculty of Agriculture, Food and Environmental Sciences at Università Cattolica del Sacro Cuore - Cremona Campus.

31 luglio 2024