Borsa di studio Fondazione Invernizzi per Food processing: innovation and tradition

Campus di Cremona | Laurea magistrale in Food processing: innovation and tradition

Borsa di Studio

Fondazione Invernizzi per Food processing: innovation and tradition

Sono istituite 4 borse di studio del valore di € 2.406,00 per il seguente corso di laurea magistrale della Facoltà di Scienze agrarie, alimentari e ambientali della sede di Cremona dell’Università Cattolica del Sacro Cuore:

• Food processing: innovation and tradition

riservate a studenti europei di cittadinanza non italiana in possesso di titolo estero che intendono iscriversi, per l’a.a. 2023/2024, al primo anno del sopra indicato corso di laurea.

Scholarship

Fondazione Invernizzi supports Food processing: innovation and tradition

Four scholarships worth € 2,406.00 are awarded for the following graduate degree programme of the Faculty of Agriculture, Food and Environmental Sciences of the Cremona campus of Università Cattolica del Sacro Cuore:

• Food processing: innovation and tradition

reserved for European students of non-Italian nationality holding a foreign qualification who intend to enrol, for the academic year 2023/2024, in the first year of the above-mentioned degree programme.

10 settembre 2023